היתרונות של השתלת שיער ישירה של צ'וי פן מציעים שליטה מושלמת בזווית, בכיוון ובעומק השתלת זקיק השיער, ניהול מלא על ידי המנתח ויכולת להשיג את התוצאות הטבעיות ביותר. מכיוון שאין תפרים במהלך ההליך, טבעיות התוצאות מוגברת.

אחד היתרונות הבולטים של DHI

הוא בכך שהוא מספק רמת כדאיות גבוהה יותר ביחס לזקיקי השיער שכן זמן השהייה קצר משמעותית בקרקפת מאשר בטכניקות אחרות. זקיק השיער נמצא בכיוון מסוים, בזווית מסוימת ובעומק מסוים אשר הודות למכשירים הפטנטיים שלו, הוא מביא לתוצאות טבעיות של 100% ולשימוש מקסימאלי. למרות שמדובר יותר בטכניקת השתלת שיער Fue, השינוי החשוב ביותר הוא שהשיער מושתל.

זקיקי השיער נשמרים בטמפרטורה מסוימת ובפתרון מיקום לשיפור איכות השתל ולהפרדת החתך מבלי לגעת בשתל

מיצוי זקיק השיער של זקיק השיער מאזור התורם בהדרגה עם מכשירים חד פעמיים שפותחו במיוחד בקוטר של 1 מ"מ ומטה. הזקיק מחולק על ידי עוזרו של ד"ר נווה פריצקי ליחידות בודדות. השתלת שיער DHI היא טכניקה שנועדה למזער את זמן ההובלה בין הסרה, השתלה והשתלה. זקיקי השיער מופקים מאזור התורם ומושתלים לאתר הנמען באמצעות מיקרומוטור עם מכשיר דמוי עט המכיל מחט חלולה, כך שניתן יהיה להשתיל את השיער בנפרד לאתר הנמען. זקיקי השיער נשלפים ומוטבעים באזור המקבל ללא צורך בחתך.

ההיסטוריה של השתלת שיער

היא בת שנים רבות ופותחו שיטות חדשות המבוססות על מחקרים ניסיוניים כמו DHI (השתלת שיער על ידי השתלת שיער ישירה). מיצוי יחידות הזקיק הוא אחת הטכניקות הפופולריות ביותר להשתלת שיער בהן משתמשים מומחים שונים ברחבי העולם, המכונה מיקרו-חורים המכונים תעלות לפתיחת האזור חסר השיער. ההבדל החשוב בין DHI ל- FUED (שיטת השתלת שיער) הוא פתיחת התעלה.

הניתוח הפתוח מתבצע במטע השתל לאיסוף הסרת יחידות זקיקים שהיא אחת הטכניקות להשתלות שיער הפופולריות ביותר בהן משתמשים מומחים שונים ברחבי העולם

טכניקה היא חורי מיקרו המכונים גם ערוצים. עקירת יחידת הזקיקים (FU) מורכבת מקבוצה של זקיקי שיער שמוסרים בעזרת מיקרו מחטים ומושתלים לאזור הקירח. השתלת שיער ישיר (DHI) היא כאשר זקיק השיער מוסר באופן אינדיבידואלי עם מחלץ דק עד דק מאוד בקוטר של 1 מ"מ ומטה.

רצועות רקמות דקות ארוכות מוסרות מחלקו האחורי של הקרקפת

שם השיער חזק ועמיד בפני נשירת שיער. יחידת הזקיקים מושתלת (FUT), בה רצועת שיער קווית מאזור תורם מוסרת מהקרקפת ומושתלת לתוך זקיק התורם. השיער מושתל באזור הטיפול עם שתל חד פעמי. כתוצאה מכך, FUE לא משאירה צלקות גלויות מה שמבטיח תוצאה טבעית יותר. לדוגמא, יחס נשירת השיער בטכניקת FUE הוא 2 והערך זהה הוא 0.1 בשתי השיטות. הטכניקה הקלאסית של FUT (Follicular Unit Transplantation) היא הסרת רצועת עור והשתלתה בשתל, בעוד ש- FUE מחלץ את השתל מהקרקפת.

עם השתלת שיער ישירה

אנשים הסובלים מנשירת שיער יכולים להחזיר שיער נאה. ההתקדמות המדעית והטכנית בהליכי שיקום השיער השתפרו משמעותית בעשר השנים האחרונות והגיעו לנקודה בה ניתן לבצע השתלות שיער בעזרת עט השתלת צ'וי עם כל סוג של מאפייני שיער ומספר השתלות מתאים. השתלות שיער FUT מוצעות בכ -3,000 $ להשתלה ונמשכות 4-6 שעות, ואילו השתלות שיער FUED אורכות 6-8 שעות.
לפרטים נוספים בתחום של אודות השתלת שיער dhi כדאי לבדוק ב- dhihairtransplant.co.il

שימוש בעט השתלת צ'וי להשתלת שיער

הוא תהליך הדורש התנסות ומקצועיות של רופא מנוסה בכדי לבצעו בהצלחה. בין אם מטופל יבחר ב- DHI או בשיטת שתל אחרת, הם ישיגו את אותן תוצאות עקביות, יעילות, צפויות, בטוחות ונראות טובות כמו המטופל האסייתי. השתלת שיער היא תחום שצומח במהירות מכיוון שחידושים טכנולוגיים ורפואיים שיפרו את תהליך ההשתלה והתוצאות הכוללות ניכרות ומדהימות מדי יום.

טכנאי השתלת השיער מכניס את השתלת השיער לקצה המחט החלול של עט השתל צ'ואי ומשתיל אותו בקרקפת. השתל מוסר בטכניקת DHI ומוחדר לכלי ההשתלה האישי של עט הצ'וי. השתלת השיער מוחדרת דרך חור עם כלי שנקרא פנס.

העט יוצר תעלה עם עומק המתאים לשתלים שיש לשתול

FUE פירושו מיצוי של יחידת זקיקים והיא שיטת השתלה בתהליך הנקרא כלים מיקרומוטוריים, המשמשים לפתיחת חור דרכו מניחים את השיער בתעלה, ומכאן שמה של טכניקת הטיפוח הנקראת FUE. ב- Dhi נוצרת התעלה וההשתלה נעשית באופן ידני.

ריכזנו עבורכם מדריך מקיף המכיל את כל הפרטים אודות תהליך ה- DHI וההבדלים לטכניקות אחרות. באמצעות מדריך זה תוכלו לנקות את כל השאלות ולהבין היטב את DHI. הנושא עליו נדון רגע הוא שתי שיטות ההשתלה, שיטת Fust (Fie) ושיטת Dhi.

לאחר פיתוחו באוניברסיטה הלאומית קיונגפוק בקוריאה

שיטה זו החלה לייצר תוצאות טובות עבור אנשים אסייתיים עם נשירת שיער והפכה לשיטה הפופולרית ביותר במדינות אסיה. את השיער מוציאים בעט רפואי ומונחים מתחת לעור דרך חתך או פתח תעלה. צרכי המטופל נקבעים על ידי ביצוע ניתוחי שיער במהלך הייעוץ הרפואי.

מומחים שחקרו תופעה זו הגיעו למסקנה כי שיערם של עמים אסייתיים

הוא בדרך כלל עבה יותר, חלק ומתולתל מגזעים אחרים, מה שאומר שלא ניתן להטעין אותם עם מחטים או סיכות צ'וי ולהשתיל אותם על הקרקפת. ללא קוטר מתאים וזקיפות, הזקיקים חווים אפקט כיפוף שמוביל למיקום שגוי של השתל וטראומה מוגזמת לזקיק.