מסחר במט"ח נחשב לעיתים קרובות לאחת הדרכים הקלות ביותר להרוויח כסף, אך אמנם זה פשוט, אך הוא אינו ללא הפסדים. כמובן, קל יותר לומר זאת מאשר סוחרים מקצועיים עשויים להיות רווחיים בעקביות, אך אין מי שיכול להציג מאזן סחר שאינו מציג אף עסק אחד שאבד. החוכמה להיות סוחר מצליח היא שטרייד מנצח כל כך מוצלח שהוא מייצר מספיק רווח כדי לכסות את הפסדיו ולהפיק רווח נקי. יכול להיות הבדל בין סוחרים מצליחים ולא מצליחים.

אחד המאפיינים החשובים ביותר שיכולים להגדיר או לשבור סוחר מטבע הוא יכולתו להישאר ללא השפעה מהפסדים, וזה יכול להיות בגלל מספר גורמים.

על הסוחר להיות מסוגל להסתכל על פעולות המחיר הנוכחיות ולקבוע את הדרך הטובה ביותר ליישם או לא ליישם את האסטרטגיה שלו וליישם אותה על בסיס התנאים השוררים באותו יום

סוחרים מצליחים מיישמים את האסטרטגיה שלהם בכל תנאי השוק ויודעים ליישם אותה באסטרטגיה העוקבת אחר מגמה.

אם יש לך כמה אינדיקטורים טכניים המצביעים על מסחר ארוך

עיין בלוח השנה במט"ח כדי לוודא שאין אירועים קרובים שיכולים להשפיע לרעה על המסחר שלך. אם אתה סוחר טכני, כלומר מישהו שנסחר על בסיס תרשימים וניתוחים של מכשירי שוק, שים לב מקרוב לחדשות בסיסיות, שכן אירועים כאלה הם גורמי מפתח בתנועות השוק.

שוק מטבע החוץ משתנה כל הזמן והסוחרים צריכים להיות מסוגלים להבין את העליות והירידות בשוק

סוחרים צריכים להיות מסוגלים ליישם את האסטרטגיות שלהם בזמן אמת בתנאי שוק ולדעת מתי להתרחק. Daytraders מפתחים מאפיינים מסוימים, שמאפשרים להם ליישם אסטרטגיות ביעילות בכל תנאי השוק. שקול את כל התרחישים האפשריים ואז תוכל לתכנן כיצד ליישם את תוכנית המסחר שלך בתנאים שונים, כגון עצירת הפסד.

הבנק מתייחס לחשבון כנוסטרו ווסטרו, על מנת להבדיל אותו מחשבון בנק במדינה ב 'ולהחזיק את הכסף שהבנק מחזיק במדינה א' במטבע של מדינה ב '. על ידי הבנקים כ- "stnro" או "ווסטרוס" כדי להבחין בין חשבונות בארצות A ו- B ולהיפך.

בעת פתיחת חשבון נוסטרו

לקוח הבנק מחליט לפתוח את החשבון במדינה זרה בה יש לו מערכת יחסים בנקאית. המונח "stnro vostro" משמש בעיקר בנקים כאשר בנק אחד מחזיק כסף בבנק אחר והחשבון המדובר מכונה לעתים קרובות חשבון נוסטרו או "ווסטרוס". כאשר בנק צרפתי פותח חשבון בבנק אמריקאי, שני הבנקים נכנסים כביכול "יחסי חשבון התכתבות". חשבונות "נוסטרה" מתייחסים לחשבונות המוחזקים על ידי הבנקים במטבעות זרים של שני הבנקים הללו.

אם לבנק יש חשבון נוסטרו במדינה שיש לו חשבון, עליו לעשות את אותו הדבר בכל מדינה בה הוא רוצה שיהיה לה חשבון.

אם בנק נדרש לבצע תשלום למדינה בה אין לו חשבון נוסטרו

הוא אינו יכול להשתמש בחשבון הבנק שלו במדינה זו (שם אין לו נוכחות פיזית) כדי לבצע את התשלום מטעמה. בדרך כלל, הבנק משתמש בבנק מבוסס בחו"ל לביצוע העסקה מטעם הבנקים. חשבונות נוסטרו יכולים לשמש גם בנקים לרכישה במדינות בהן הם לא נמצאים פיזית, מכיוון שאין להם קשר ומשתמשים בבנקים מבוססים בחו"ל, במקום לבצע תשלומים מטעמם, כמו בארצות הברית.

אם בנק א מתייחס לחשבון בנק ב 'במדינה בה הוא נמצא, זהו חשבון נוסטרו ומשמש כהפניה. עם זאת, אם בנק Y מתייחס לחשבון כאל חשבון ווסטרו, יתייחס אליו גם כאל חשבון נוסטרה.

סחר במטבע כולל קנייה ומכירה של צמדי מטבעות על בסיס הערך היחסי של המטבע מול מטבעות אחרים המרכיבים את הצמד

יש שער מסוים המכונה שער החליפין, והמונח נוסטרו משמש כדי להקל על החלפת מטבעות זרים בין שניים או יותר מטבעות באותה מדינה. המונח בא מהמילה הלטינית nostra, שפירושה "לקנות" או "למכור", ומהלטינית "nostro" עבור "מטבע חוץ".

אם אתה מועסק על ידי מוסד פיננסי או מתווך, אתה עלול להיות אחראי על קנייה ומכירה של מניות על בסיס יומי תמורת כסף או מוצרים או שירותים פיננסיים אחרים. לקוח הסוחר שלך יכול להיות חברה שאין לה שטח מסחר משלה, כגון בנק או תיווך.