ברוך הבא לבלוג לידה טובה יותר, שם אני משתפת את שנות ההריון והלידה שלי, טיפים להריון וטיפים לתינוקות שנמצאים בהריון.

הבלוג כולל מאמרים על דרכים מגניבות להכריז על הריון

ומאמרים רציניים המתייחסים לנושאים כמו דיכאון לאחר לידה בצורה מרגיעה. לכל בלוג – מגודל אמא – יש מה להציע, עם מאמרים המכסים כל מה שניתן לצפות במניעת הריון וכלה באפשרויות הטובות ביותר עבור נשים בהריון. בין הפריטים האהובים עלי הוא רשימת ההריונות הטבעית של אמא עולה, שמפרטת משימות שיש לבצע כדי לפרק כל שליש ודברים שלא לספר לנשים בלידה. מדור ההריון מכסה נושאים כמו ויטמינים לפני הלידה, אמצעי מניעה, הנקה ועוד. מדריך זה מכין את נשמתכם למלא את ליבכם בחוויות חיוביות, בעוד שאתם חייבים להיזהר מאלה שליליים. חפש חברים שעברו לידות טבעיות, בקש מהם פרטים, צפה וקרא את סיפורי הלידה בבלוג וחפש אותם.

הפחד של אלכסיה

פודקאסט ללא לידה יכול לעזור לך להיכנס להריון ללא מתח ולהתכונן ללידת ילדך הראשון בצורה בטוחה, בריאה ובריאה. המופע מלא בטיפים כיצד להתמודד עם כאבי לידה, כיצד אבות יכולים לעזור כמיילדות ועוד. בנוסף לסיפורי לידה, הסדרה מציגה גם פרקים בהם מתראיינים עובדי אורח ואחיות לידה. לידה קוונס מלאים בסיפורים אינפורמטיביים וראיונות שיעזרו לך לקבל החלטות ולחזק אותך במהלך ההריון או הלידה. ספרים, אתרים ואנשים לא צריכים להציף אותך, להפחיד אותך או לגרום לך להרגיש טוב עם ההריונות שלך.

עקוב אחר הבלוג הזה

כדי לגלות מה באמת עובד, להכין אותך ללידה טבעית ולהיות מוכן כך שאתה יכול להיות מוכן ללכת מההתחלה ועד הסוף, מלידה ללידה בצורה טבעית. מידע מבוסס ראיות על יתרונות הלידה הטבעית, כולל ההבדל בין גרימת לידה לתמיכה בדולה במהלך הלידה.

אם אתה תוהה מה ה- OB / GYN שלך עושה במהלך ההריון שלך

יש לנו את כל הפרטים עבורך. במהלך הביקור שלך לפני הלידה, הם יכולים גם לעזור לך לערוך תוכנית לידה הכוללת את מה שאתה יכול לצפות במהלך הלידה, איך אתה רוצה ללדת את התינוק שלך, והעדפותיך לגבי איך אתה והרופא או המיילדת שלך תעבוד איתך לעזור לך להתמודד עם הכאב ולהבטיח את בריאותך ושל התינוק במהלך הלידה.

זה עשוי לכלול ביקור ב- Lamaze או שיעורי לידה אחרים

כדי ללמוד עוד על תהליך הלידה והלידה. תלמד כיצד להימנע מניתוח קיסרי, כיצד להניק וכיצד לדון עם הרופא שלך על תוכנית הלידה שלך. אם אתם מעוניינים בלידה טבעית, תוכלו להזמין תור להתחיל לתכנן את הלידה או הלידה.

בנוסף לרופא והמיילדת

אתה זקוק לקרובי משפחה שיעזרו לך בלידה ובלידה. אם תחליט לידה טבעית, שוחח עם רופא הנשים ו / או המיילדת שלך לפני הלידה. מיילדות ומיילדות יכולות לעזור לכם לתכנן לידה בבית או על המים, כך שתוכלו לקבל את פניכם ואת תינוקכם בסביבה בטוחה ונוחה. זמן השהייה בבית החולים משתנה בהתאם לגודל המשפחה וסוג בית החולים שאליו אתם רוצים להתאשפז, כמו גם לאיכות הטיפול בבית החולים שלכם. ההחלטה מי ידאג להריון שלך תלויה באופן התומך בתינוקך ובמידה שמכבדים את העדפתך ללידה. האדם שאתה סומך עליו יהיה מישהו שתוכל לסמוך עליו ושנמצא בידיים מצוינות ולא משנה מה תבחר.

Intermountain Healthcare מחויבת להבטיח לך ולתינוקך לידה הכי בטוחה שאפשר

ההתמקדות שלנו בטיפול טרום לידתי ותכנון לידה יכולה לעזור לך ללדת תינוק באופן טבעי ובטוח. אם אתה מצפה לתינוק חדש ואינך בטוח מהי לידה טבעית, אנו יכולים רק לעזור לך.

בלוג המיילדות ההוליסטי מציע מגוון רחב של הכשרות ותמיכה למיילדות שהן חדשות בתרגול

ומעניק חונכות על ידי מיילדות. הבלוג בנושא לידה באופן טבעי מפרסם מאמרים מבוססי ראיות בנושא חינוך נשים ללידה, כמו גם מידע ומשאבים למי שרוצה ללמוד עוד על היתרונות של לידה טבעית וחשיבות הטיפול לפני הלידה ותכנון הלידה. אנו מציעים מגוון קורסים וסדנאות בנושא הכשרת לידה טבעית ומיילדות ועוזרים לתינוקות להתחיל להתאמן.

העוף ההריון מכסה את הכל במקום אחד

עם עמודים המוקדשים לכל טרימסטר, ושומר על הריון שטוף שמש שלך. הבלוג מכסה מגוון רחב של נושאים, כולל הורות, טיפים להורות, תמיכה בבלוגים ועצות המותאמות להורים ובלוגרים. אנו מתמקדים בחינוך ובמידע לנשים בהריון אודות היתרונות של לידה טבעית וחשיבות מניעת הריון ותכנון לידה, כמו גם הורים שרוצים לידה טובה יותר, או חובבי לידה שאוהבים לשמוע ולספר סיפורי לידה.