ייעוץ מומחה לתיקון בעיות נפוצות בידיות, מנעולים ותפסים, כגון מנעולי דלת תקועים או קפואים, תפסים שאינם ננעלים כראוי ומפתחות שנשברים במנעולי הדלתות. ניתן לתקן בעיות רבות בידיות הדלתות ובמנעולי הדלתות, אך הן עלולות להיות חמורות יותר אם המנעול אינו פועל כראוי. לבעיות חמורות יותר במנעול, עדיף להתקשר לשירות מנעולן מרעננה להחלפת המנעול.

אם ברצונך להחליף מנעול

עליך להסיר אותו כדי לבצע את התיקון, אך אתה יכול לבצע נעילת דלת בעצמך על ידי הסרתו. עם הכלים הנכונים בהישג יד והוראות ברורות, הסרת מנעול יכולה להיות משימה פשוטה DIY. כפתורים על מנעולי דלתות משמשים לעיתים קרובות כתפסים על דלתות חוץ, אך הם אינם מומלצים כמנעולים ראשוניים לדלתות חוץ מכיוון שהם קלים להסרה בכוח. אם אתה מכניס את המפתח שלך לגליל נעילת הדלת ומדליק אותו, אתה אמור להיות מסוגל לפתוח ולנעול את הדלת שלך. עם זאת, אם אתה שם את המפתח בצילינדר וסובב את המנעול מבלי לסובב אותו, זה סימן שיש לך בעיית נעילת דלתות גדולה שיש לפתור. הבעיות במנעול הדלתות הנדונות כאן הן ספציפיות מאוד וקלות לאבחון, אך לא תמיד קלות לפתרון.

אם סעיף זה נראה מוכר לבעיית נעילת הדלת הראשונה שנדונה, זה משום שהוא מוקד מאוד ספציפי. מדי פעם מתגנבות בעיות נעילת הדלת, שכל בעל נכס צריך להתמודד איתן.
עבור פרטים נוספים על החלפת מנעול בדלתות באפשרותך לגשת לאתר eyalock.co.il

אם אתה במקרה בעל בית האשם באיבוד המפתחות שלך

כדאי לך להחליף את מנעול הבית שלך במנעול חכם המשתמש בשילוב של עט וכרית ממנעולן ברעננה. מנעולים חכמים ומנעולי מספרים עובדים יחד כדי לחסוך כסף לבעלי בתים. במקרה של פריצה, יותר בטוח להניח שהמפתחות שלך נפלו לידיים הלא נכונות ולהחליף את מנעול הדלת במפתח ישן שנותן למישהו גישה לבית שלך.

כשאתה מחליף את המנעולים בבית, אתה בעצם מחליף את כל מנגנון הנעילה. אין לך מושג כמה עותקים של מפתחות הבית נמצאים במחזור מכיוון שבעלי בתים בעבר החליפו את המנעולים בבית שלך כדי לשמור על בטיחותו.

מנעולי Rekeye שונים מהחלפת המנעול מכיוון שמנגנון הנעילה הנוכחי נשמר

המשמעות היא ששירות המנעולן ברעננה מסיר את כל המנעול מהדלת ומחליף אותו בסט מפתחות חדש. תלוי בסוג המנעול, תהליך זה יכול להיות יקר יותר מכיוון שאתה משלם עבור העבודה של טירה חדשה.

אם יש לך מנעול של מותג אחר בבית שלך ואתה רוצה שהוא יעבוד עם אותו מפתח

עליך לשנות את המנעול כך שיהיה לו אותו סימן וסוג המפתח, או שתוכל לנעול אותו מחדש עם מפתח. לנעול מחדש מנעול פירושו להחליף את מפתח העבודה של המנעול במקש אחר ואז להחליף את המנעול.

דבר נוסף שיש לזכור

הוא שאם תנסו להחליף את המנעול בעצמכם ולא תצליחו לא תוכלו לגרום נזק רב למנעול אך אם תנסו להקיש אותו מחדש הוא נהרס. במקרים מסוימים זה יקר יותר ממחיר של דלת חדשה כשאתה אוסף את טירת רקיי. במקרים בהם התקנת מנעול אחד או יותר אך אין לך מפתח, תצטרך להשוות את מחיר המנעול והמפתח החדש למפתח ולפתח אותם מחדש, מה שידרוש עבודה נוספת לקבלת החלטה מושכלת באיזה סוג משתלם יותר.

אם אתה מרוצה מהאבטחה של המנעולים בדלתות שלך ודואג למפתחות

Rekeye היא בחירה קלה ומשתלמת. אם אין לך ניסיון עם מנעולים של רעננה, עדיף להשאיר אותם לשירות מנעולן. אם המטרה שלך היא לשפר את האבטחה בבית שלך, עדיף לשנות את כל מנגנון הנעילה.

כשאנשים קונים בית חדש

אחד הדברים הראשונים שהם עושים הוא להחליף את המנעולים הקיימים בדלתות החיצוניות. בעלי בתים חדשים אולי אינם ששים לנסות זאת בעצמם, אך עבור אלה שאינם רואים עצמם DIY, החלפת מנעולי הדלתות היא יחסית קלה. אם כבר יש לכם רעיון כיצד להשיג מפתח לדלת הכניסה שלכם, תוכלו להחליף מנעולים בקלות האפשרית.

הדרך המקיפה ביותר להבטיח בטיחות

היא הסרת המנעול הקיים מהדלת כולל ידית, ידית דלת ושילוב מנעולים, והנחת מנעול חדש לגמרי על מקומה. לפניכם המדריך להחלפת מנעול לדלת, במיוחד אם אתם עוברים למקום חדש לזמן מה, או אם המנגנון הישן מקולקל או לא יעיל. המשימה הפשוטה להחליף מנעול דלתות קונבנציונאלי דורשת כישורי מלאכה בסיסיים וכמה כלים נפוצים.

במתחמי מגורים, זו השיטה הנפוצה ביותר להחלפת המנעולים בדלתות. החלפת מנעולים בדלתות חוץ אחרות היא כמו שינוי קוד המוסך.

כפי שאתה יכול לראות, זה לא כל כך קשה להבין איך להחליף מנעולים בבית חדש. אם תחליט להחליף את מנעולי דלתות הפנים, זה לא צריך לקרות בבת אחת.

החומרים היחידים שאתה צריך הם כפתור דלת חדש

 

בריח והדלת החיצונית שאתה מחליף. תלוי בעיצוב ובחומר, תוכלו להוציא בין 40 $ ל -300 $ על מנעול דלת חדש, בין אם מדובר במנעול מפתחות פשוט או שילוב ידית נעילה יוקרתי עם טכנולוגיה חכמה. התקנה מקצועית יכולה לעלות בין 80 ל -200 דולר, תלוי במורכבות המנעולים.