החותם או החותם הרשמי של הנוטריון הוא המכשיר הנפוץ ביותר כנוטריון. הנוטריון משתמש בחותמת, שהיא חותם חרוט ומוטבע או חותמת גומי בדיו שחורה המשמשת על מסמך נייר שיש צורך באישור נוטריוני.
למידע נוסף בתחום של הצעת מחיר נוטריון מומלץ לבקר באתר plk-lawyer.co.il

אתה צריך לקבל חותמת נוטריון או חותם בעת מתן נוטריון למסמכים. אם צריך לחתום על המסמך מול נוטריון, ייתכן שיהיה עליך לשלם אגרת נוטריון. במדינות רבות יש מגבלות על עמלות נוטריון שיכולות לבוא לידי ביטוי באמצעות שטר נוטריון או חתימה.

העלות של שירותי נוטריון משתנה בהתאם למדינה

מה שיכול להגדיר את העמלה המקסימלית שנוטריון יכול לגבות. אגרות עבור שירותי נוטריון נקבעות לרוב על ידי המדינה; עם זאת, אתה יכול לחסוך כסף על ידי אימות האותנטיות של המסמך שלך באינטרנט. במקום לנסוע לנוטריון, שקול להשתמש בטכנולוגיית ועידת וידאו כדי לאמת את המסמכים שלך.

עם הגדרת ועידת וידאו מהירה

אתה יכול לקבל מסמכים חתומים דיגיטלית ולהוסיף את חותם הנוטריון eSeal שלך. אימייל ההזמנה יכלול קישור שבו תוכל להשתמש כדי להוריד את מסמך הנוטריון שלך. הנוטריון מאשר את המסמך בחותמת רשמית, חותם ומתארך את המסמך עצמו. ההליך הנוטריוני כולל חתימה על שטר בנוכחות נוטריון, פקיד ממשלתי שמינה ממשלת המדינה כעד חסר פניות.

המבקש נשבע באמיתות האמירות הכלולות במעשה

ועל הנוטריון לחזות בפועל במי שחתם על המעשה. אם מי שחתם על המסמך כבר חתם על המסמך, על הנוטריון להורות לחתום על המסמך לחתום מחדש על מי שחתם על המסמך ישירות מעל המקום בו כבר חתם על המסמך. על הנוטריון לזהות אותך במדויק כחותם ולבקש ממך לאשר שאתה מוכן לחתום וכי הבנת והבנת את כל הוראות המסמכים.

על הנוטריון לחזות בחתימתך ולבקש ממך להישבע בקול רם תוך הבטחה כי תוכן המסמכים נכון, תוך עונש של עדות שקר. בעוד שהנוטריון אינו אחראי לתוכן השטר, הנוטריון אמור להיות מסוגל לאסוף מידע מספיק מהמסמך כדי לכלול תיאור קצר של השטר הנוטריוני עבור מרשם הנוטריון שלו. אם בטעות חתמתם על מסמך לפני כן, תצטרכו לחתום עליו שוב מול נוטריון או להחזירו עם מסמך חדש ולא חתום עליו אתם חותמים מולם, בהתאם לסוג שטר הנוטריון שאתם צריכים.

הם משתנים גם לפי אישור נוטריוני וסוג המסמך שיש לאשר

כאשר אתה נותן אישור נוטריוני למשהו, ייתכן שתחויב בתשלום חד פעמי לכל מסמך או שטר, או שתחויב בדמי חתימה. למרות שהמדינה אחראית על קביעת העמלות הסטנדרטיות שעשויים נוטריונים פיזיים לגבות, זה למעשה יקר לך יותר להשיג אותם כי אתה צריך לנסוע לנוטריון באופן אישי, לחכות שיחתום על המסמכים שלך ולקוות שהם באמת שם. כשאתה מגיע כששם.

אם אתה זקוק לשירותי נוטריון

הנה מה שאתה צריך לדעת על קבלת מסמך נוטריוני בסניף הבנק המקומי שלך. בנקים רבים מעסיקים באופן קבוע נוטריון ברוב הסניפים ומציעים שירותי נוטריון ללא עמלה לבעלי החשבונות. תוכל לברר פרטים נוספים באתר האינטרנט של הגוף הרגולטורי של נוטריון המדינה שלך או בספריית הנוטריון של המדינה שלך. קורס ה-NNAs Notary Essentials eLearning מנחה אותך בכל הדרישות של המדינה שלך.

אם אתם מחפשים שירות חד פעמי

אנו מציעים שירותי נוטריון במשרדנו ושירותי חתימה ניידים בארה"ב ובארה"ב. אנו עובדים בשיתוף עם כל מי שאנו מעבירים לו איגרת נוטריון אחת או יותר, כך שתוכלו לסמוך עלינו שנוודא שתקבלו מהנוטריון את מה שאתם חייבים.

נשלח אליך חשבונית שתאפשר לך לשלם לחברת הביטוח ישירות בצ'ק או בכרטיס אשראי בעת הנפקת הערבות הנוטריונית

אנו מנפיקים את איגרת נוטריון אינדיאנה שלך באותו יום עסקים, ולאחר מכן אנו שולחים לך אימייל איגרת נוטריון בסך 25,000 דולר לשמונה שנים ומדיניות נוטריון בסך 5,000 דולר בחינם. זה ישלח דוא"ל לבקשה לנוטריון אינדיאנה שלנו למשרדנו, או… לשירות מהיר יותר, התקשר למספר (260) 424-3159.

רוב המדינות אינן אוסרות על נוטריונים לאשר את האותנטיות של מסמך בכתב יד

אם אתה צריך עותק של מסמך מקורי כגון תואר או דרכון, קבלת עותק מאושר פירושה קבלת נוטריון שיאשר שהשעתוק נכון, מדויק ומלא. עם OneNotary, מסמך מקוון אחד עם נוטריון כולל 25$ עם הנחות משמעותיות עבור כל אישור נוסף הנדרש.

ערבות נוטריון

היא סוג של ערבות הנדרשת על ידי מדינות רבות כדי להבטיח שנוטריון יבצע את חובותיו בצורה אתית ובהתאם לחוק. ערבות היא כמו פוליסת ביטוח, אך היא מגינה על הציבור, לא על הנוטריון, בכל פעם שהנוטריון אינו יכול לפעול בשמו. אנשים המעוניינים להיות נוטריונים יידרשו להעמיד ערבות המבטיחה, עד גבול מסוים בדולרים, את מילוי תפקידם המדויק.

במקרים מסוימים

נוטריונים אינם יכולים להתקשר בהסכמים לביצוע עבודתם בצורה אתית ומדויקת. בנוסף, נוטריונים מורשים רשאים להישבע ולבצע פעולות משפטיות אחרות המבוצעות בדרך כלל בתחום השיפוט שלהם. פעולה זו מפרה את חוקי הנוטריון במדינה ועלולה להטיל את הנוטריון לאחריות אזרחית ופלילית, וכן לדין משמעתי על ידי סוכנות ממשלתית.

פוליסות שגיאות והשמטות נוטריוניות (E&O) עשויות לכסות עלויות משפטיות ונזקים עד לסכום הכיסוי הנבחר

אם מישהו נפגע ממידה על התיק שלך בזמן בדיקת מקוריות המסמך, הוא יכול לתבוע אותך. אם אתה יוצר מסמך משפטי כגון חוזה, שטר עיזבון, ייפוי כוח או צוואה וצוואה, סביר להניח שתצטרך להיעזר בשירותיו של נוטריון.