פעם תמונות לפני ואחרי ניתוח החלפת שיניים היו דבר נדיר. אבל עם הזמן השוק השתלט על טיפולים חדשים יותר והטכנולוגיות משתרשות.

הרבה מהנהלים הללו צוברים נראות בימינו. השתלות שיניים הופכות נפוצות הרבה יותר בעת ביצוע החלפות שיניים בעתיד. אנו מאמינים בהשתלות דנטליות כל כך עד שהיינו הראשונים שהחלו בהליך זה בארצות הברית.

למה שתלים?

שתלים דנטליים הם רק צורה מעודנת יותר של שיניים תותבות – הליך החלפת השיניים. אבל זה לא הופך אותם לשיטה נחותה. שתלים הם אלטרנטיבה לתותבות נתמכת היטב שמציעה הרבה יותר יתרונות מאשר המקבילות המסורתיות שלה. למעשה, רוב היתרונות הללו הם הסיבה שהם הפכו לבחירה מספר אחת בהחלפת שיניים.

למה לא שיניים תותבות? השתלות שיניים היו הבחירה הראשונה בהחלפת שיניים בגלל היתרונות הרבים שלהן. הנה רשימה של מה שמייחד שתלים מלבד שיניים תותבות, כמו גם מה הם יכולים לעשות.

אולי אתה לא מסתכל על השתלות שיניים כרגע. זו בעיה כי אתה תפספס את מה שהם יכולים לעשות. בדוק את הגלריה שלנו למטה כדי לראות השתלות שיניים לפני ואחרי תמונות! ושאר המאמר יסביר מדוע השתלות שיניים כל כך מעולות להחלפת שיניים ולשיפור הביטחון העצמי שלך.

איך זה עובד

השתלות שיניים מסובכות בדיוק כמו השיניים עצמן. הם עמודים דמויי שיניים מלאכותיות המונחות בניתוח בלסת. כאשר אלו ממוקמים בניתוח בלסת הם מחזיקים את השיניים בדיוק כמו שיניים טבעיות.

זה הרבה יותר מסובך מתותבות. שתלים דנטליים הם האפשרויות הטובות ביותר להחלפת שיניים הקיימות והן בטוחות מאוד – הן דורשות ריפוי קל בלבד בלסת.
עבור מידע בתחום של השתלת שיניים לפני ואחרי תמונות והשתלת שיניים מחירון ניתן לגלוש לאתר dental-clinics.co.il
על מנת לשמוע מידע אודות השתלות שיניים בחולון ניתן לבקר ב- dental-clinics.co.il

השתלות שיניים דומות למעשה לשורשי השן. כמו שיניים אמיתיות, השתלות שיניים דורשות בסיס אישי. זה המקום שבו הפרי-אימפלנטיטיס נכנסת לתמונה, ומדוע תרצה לפקוח עין על כך במהלך הטיפול בהשתלת השיניים שלך!

שתלים דנטליים פועלים בדיוק כמו שיניים טבעיות. כאשר השתלות שיניים פועלות באותו אופן כמו שיניים טבעיות. בדיוק כמו השיניים הטבעיות שלך, אתה יכול ללעוס, לנשוך, לדבר ולבלוע בקלות.

איך זה מחזיק את השן? השתלת שיניים משתמשת באותה שיטה שהשיניים הטבעיות שלך עושות. שתלים דנטליים משתמשים בעצם שלך כדי להבטיח את מקומם בפה שלך. זה המקום שבו השתלים והעצם צריכים להיות תואמים.

השניים מחוברים על ידי כתר שיניים נתמך בשתל. זה כאשר השתל משמש כבסיס לכתר. הכתר שלך מאפשר לך לקבל מבנה של שן, אבל שאר התפקוד של השן הוא כמו שן טבעית.

שתלים דנטליים הם אפשרויות נהדרות להחלפת שיניים. אז למה שלא תבצע החלפת שיניים ללא שתלים דנטליים? כי הם נוחים יותר ובעלי אורך חיים ארוך.

אחת הסיבות הגדולות ביותר לכך שאנשים בוחרים לעבור השתלת שיניים היא עד כמה מדובר בהליך ארוך טווח. אתה מבין, כאשר מבצעים החלפת שן יש רק כמה גורמים עיקריים שמשפיעים על אורך החיים של השן.

רמת חלל- אתה יכול לקבל עששת בכל מקום על פני השן; אולם חורים הם הגורם השכיח ביותר לאובדן שיניים. שתלים דנטליים משתמשים בעצם הלסת שלך כדי לעזור לשן להחזיק מעמד. זו הסיבה שכל כך חשוב להקפיד על ניקיון החניכיים.

רמת בלאי- כאן מתרחשת השחיקה הגדולה ביותר. החלק החיצוני של הפה שלך הוא הנלבש לרוב בפעילויות שלנו כגון שימוש בשיניים, דיבור, עישון ושתייה. אז אם אתה שם הרבה שיניים על השיניים הקדמיות שלך השיניים שלך יחזיקו מעמד זמן רב יותר. זה דומה להנחת תותבת על שן חלשה יותר. השן החלשה שלך לא יכולה לעזור להרים ולתמוך