ד"ר אנדרי אופק הינו מומחה בתחום ניתוחי מתיחת בטן 

ניתוח מתיחת בטן 

מתיחת בטן – מומלצת ניתוח בטן לנשים עם עור צנום או שרירי בטן נמתחים, דבר חשוב בתקופה שלאחר הלידה או לאחר ירידה דרסטית במשקל. ישנם מספר סוגים של ניתוחים פלסטיים בבטן: הליך קלאסי, מיני הרמה עם עודף עור מתחת לטבור ודרמוליפופלסטיקה. 

שאיבת שומן – יכולה להיות ואקום, קולי ואלקטרוני. עקב פעולה זו השומן התת-עורי נהרס ומוסר. מומלץ לבצע ניתוחים פלסטיים ברגליים (cruroplasty) לתיקון הרזון הטבעי, העקמומיות וחוסר האחידות בגפיים התחתונות. ניתוח כזה מבוקש בקרב נשים וגברים כאחד לצד ניתוח מתיחת בטן .

ניתוח פלסטי בבטן ללא חתך

במקרים מסוימים, טכניקת שאיבת השומן הלייזר הבלעדית שלנו הופכת לתחליף מלא לניתוח בטן, ואז אין צורך לבצע חתכים ולכרות את העור. באזור ההליך נעשים דקירות קטנות בקוטר של לא יותר מ 2-3 מ"מ. דרך הפנצ'ר מוחדר חללית סיב אופטית אשר באמצעות לייזר מכוון בעוצמה נמוכה הורסת משקעי שומן. הלייזר משפר גם את ייצור הקולגן, מה שמגדיל משמעותית את גמישות העור, מהדק אותו באופן גלוי.

תפר בלתי נראה בניתוח מתיחת בטן 

הסרת רקמת העור והשומן מתבצעת בטכניקה של המחבר, המאפשרת לקצר את אורך החתך. בתפירה משתמשים בטכניקה מיקרו-כירורגית של תפירה של שכבות אחר שכבות של רקמות תוך שימוש במכשירים אופטיים ברזולוציה גבוהה. כדי לתקן את הרקמות, משתמשים גם ברצועות רצועה מיוחדות לקיבוע קצוות הפצע.

ניתוח מתיחת בטן ללא כאבים 

השילוב של הרדמה מקומית ו"שינה תרופתית "מבטיח היעדר מוחלט של כאב והתעוררות קלה לאחר ניתוח מתיחת בטן . מעקב אחר מצבו של המטופל במהלך הניתוח נעשה באמצעות מערכת ניטור של פיליפס (גרמניה). מרדימי המרפאה שלנו הם בעלי ניסיון של למעלה מ -20 שנה בכירורגיה פלסטית ובעלי ניסיון רב בהליך ניתוח מתיחת בטן 

מנתח פלסטי בכיר – דוקטור אנדרי אופק

ד"ר אופק סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון. את התמחותו בכירורגיה פלסטית ביצע במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים.