החלטה רצינית להילחם על מערכת יחסים תעזור לפתור את הסכסוך ולתת לו חיים חדשים. אם בני הזוג אינם מסוגלים או לא רוצים לעמוד בגבולות, קונפליקטים יהיו בלתי נמנעים ומערכות היחסים יתדרדרו באופן בלתי הפיך. על ידי הצבת גבולות בזמן, חיי המין, הכספים, המשפחה, החברים והמרחב האישי, אתה ובן זוגך יכולים להבין מה הופך את מערכת היחסים לשונה ועצמאית, תוך שמירה על עצמאותך ופעולה כלפי עצמך ואחרים. היכולת להחליט.

כאשר האמון נשבר בכל פעם שהאמון נשבר, יהיה שבר במערכת היחסים. גם אם אתה מרגיש פגוע וכעס, אתה חייב להיות מוכן לעבוד על הקשר.

לדבר עם בן הזוג שלך על הסיבה שאתה מתקשה במערכת היחסים שלך יכול להיות צעד ראשון מצוין בפתרון בעיות

זה יכול להיות קל לפוצץ קיטור כל היום בגלל המצב הנוכחי שלנו במערכת היחסים שלכם ולמרות שזה יכול לעזור לפעמים, אתם יכולים לנצל את הזמן שלכם יחד כדי ליצור תקשורת משמעותית יותר עם בן הזוג. אולי שמתם לב שאתם או בן הזוג מנתקים אתכם בכל פעם שמתעוררים ויכוחים רציניים (על העתיד, על קונפליקט בזוגיות או על מערכת היחסים כזוג).

עימות עם אהובך מאלץ אותך לעתים קרובות לעשות בדיוק את ההפך

במיוחד כאשר לאדם השני יש כבר ספקות לגבי עתיד מערכת היחסים שלך. יש אנשים שמתפרקים בגלל שהם חוששים שהצורך שלהם באהבה ותלות לעולם לא יענה ושהם תמיד יהיו לבד, גם כשהם בזוגיות. חלקם מנסים לשלוט זה בזה כדי לוודא שהם אהובים ואינם פגיעים בשום צורה.

זה ששני אנשים מאוהבים לא אומר שלא יהיה להם משבר בזוגיות, קשיים או קונפליקטים אחרים, ושיש משבר במערכות יחסים ארוכות טווח.
עבור עוד פרטים נוספים אודות משבר בזוגיות נא לבקר ב-

רבים?

יש זוגות יכולים להתגבר על מריבות בכוחות עצמם, אבל רובם לא מצליחים לעשות זאת לחלוטין או בהצלחה, ונשארים פגיעים לגירושים עתידיים או למשבר בנישואים (מערכות יחסים מתגברות, כעס או טינה, מניפולציות או ייאוש, ודינמיקה לא בריאה אחרת המתפתחת כאשר שברים ותפיסות מוטעות אינן מובנות, דנים ומתרפאים בין בני הזוג או מוסתרים מתחת לשטיח על ידי אחד מבני הזוג או שניהם).

אם היית בוויכוח והגבת מתוך פחד במערכת היחסים שלך, נסה לקחת צעד אחורה ולתת לעצמך קצת זמן להסתכל על נושאים אמיתיים.

עקוב אחר התחביבים ותחומי העניין שלך

מערכת יחסים מאושרת ובריאה כוללת חלקית כל אחד מבני הזוג בעצמו כדי להעביר את המיקוד מעשיית דברים טוב יותר להיות איתם קצת אחרת, מה שיכול לעזור לך ליצור יותר הזדמנויות ב היחסים שלך עם עצמך ועם אהובים.

זכרו תמיד ששמירה על קשר עם בן הזוג משמעה לנהל חיים מחוץ למערכת היחסים. במערכת יחסים יציבה, לשני בני הזוג אכפת מאוד לבלות יחד כזוג. כעת, עבודה מהבית פירושה שאתה מבלה יותר זמן עם בן הזוג שלך.

למזלכם

גם אם מערכת היחסים שלכם בסכנה אתם עדיין יכולים להיות ביחד, כדי שתוכלו להראות לאהובכם שאתם עושים אותם מאושרים לפני שתצטרכו להפריד ביניהם. ייקח זמן, מאמץ ומסירות לשנות את הזוגיות שלכם ולמצוא פתרונות טובים לבעיות שאתם מתמודדים איתם כזוג, אבל אם תישארו ממוקדים בסופו של דבר, תצאו ממשבר הזוגיות הזה חזקים יותר ועם חיוך.

אין נוסחה אחת להחלטה הזו, אז אל תרגיש שאתה צריך לקבל החלטה מיד, אבל אתה צריך לשים לב לסימנים האלה שמערכת היחסים שלך נמצאת בטריטוריה בסכנה מוחשית.

במאמר מוסגר, אחד הדברים שעוזרים לזוגות הנמצאים במערכת יחסים מאתגרת הוא דווקא לא לזנוח את התחום המיני שכן אינטימיות יכולה רק לתרום וללכד את הזוג. רגעים אינטימיים מזכירים לנו למה אנחנו ביחד, שהכל בעצם הוא למען האהבה. מה לעשות שלפעמים הרצון גדול יותר מהיכולת? בדיוק בשביל זה קיימת גלולת הויאגרה ולמתקשים להשיגה פותחו בשנים האחרונות תחליפי ויאגרה מעולים שכדאי להכיר.